X A R B E T

Yo soy yo, y comparto circunstancias

La no culpabilidad de Camps.

A mi, la no condena de Camps por un juzgado, me sorprende pero entra dentro de los limites de pensar que a veces, lo evidente, lo meridianamente claro para la opinión publica consecuente,  no se puede demostrar de una manera fehaciente en los juzgados y que por lo tanto su declaración de No Culpable, que no es lo mismo que inocente, puede ser legal y ajustada a derecho.

Pero, que a tenor de esta sentencia, el señor Camps y la plana mayor del PP, saque pecho, pida restituir su honor y pida a los que le acusaron disculpa, no es de recibo.  Estarían mejor calladitos, porque el papelón que ha hecho el “molt honorable”, descubierto a través de las escuchas es tan bochornoso que no sé como se atreve a salir a la calle.  Será que los políticos están curtidos con otra piel, diferente de la de los humanos de a pié, y que el sentido del ridículo lo tienen cuidadosamente tapado por epidermis bien engrasadas.

Aun queda mucho por descubrir, a la  trama Gürtel solo se le ha visto la coronilla, tiempo habrá de ver en que queda todo esto.

Anuncis

26 gener 2012 - Posted by | Denuncia |

4 comentaris »

  1. Molt bó. Hauries de posar l’enllaç al grup de Blogueros de la Comunidad

    Comentari per Rauxa | 26 gener 2012 | Resposta

  2. Tiempo ¿habrá?…

    Comentari per alejandradiazortiz | 26 gener 2012 | Resposta

  3. No és que tinguin una altra pell (d’elefant o del seu parent pobre, el porc), és que viuen a un altre món. I jo, no sóc tan optimista. A qui li dol que Zaplana no estigui ni tan sols imputat?

    Comentari per julio navarro | 26 gener 2012 | Resposta

  4. Jo seguiria els comptes corrents dels cinc del jurat que el van declarar innocent. Em sembla tot plegat una burla intolerable cap al poble i la exigència de disculpes un acte tan menyspreable, d’una hipocresia tan recargolada que em fa venir basques! Una bona merda el regalaria a tots embolicada amb un llas blau.

    Comentari per uru | 27 gener 2012 | Resposta


Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

S'està connectant a %s

%d bloggers like this: